Results

People that took part:

14

divers

7

ships

4

cleanups

Waste removed:

2.607 Kg

937 objects
155 fishing arts

202 objects

1.595 kg

Metal

119 objects

1.025 kg

Plastics

12 objects

10 kg

Textile

467 objects

136 kg

Glass & ceramics

85 objects

1.895 kg

Rubber

52 objects

65 kg

"Natural" products

Removed fishing arts

87

cuttlefish fishing pots

73

Other fishing pots

6

Oyster hooks

18

trammel
Concello de Noia
Berberecho de Noia
Liceo de Noia
Asoc. Mar de Noia
Concello de Outes
Azul de Portosín
Confraría Portosín
Concello de Porto do Son
Concello de Muros
Museo de memoria mariñeira
Asoc. A Creba. Saúde mental
Añón
Asoc. Redeiras Portosín
Asoc. Empresarios Portosín
Veleiro Joaquín Vieta
CONTACT

Project supervisor:
Liliana Solís Pais
liliana.solis.pais@cofradianoia.org

Privacy policy and Cookies

Política de privacidade

Responsable do tratamento

Somos controladores de datos xa que procesamos os datos persoais dos nosos clientes e socios. A continuación atoparás a nosa información de contacto.

Confraría de pescadores de Noia
Calle República Argentina, 21 (15200) Noia, A Coruña
Número de identificación: G15030844

Se tes dúbidas sobre o tratamento dos teus datos, podes contactar connosco en cofradia@cofradianoia.org .

Tratamento de datos persoais

visitantes do sitio web

Cando visita o noso sitio web, utilizamos cookies para que o sitio web funcione, sobre o que pode ler máis na nosa política de cookies.

Comunicación con potenciais clientes.

Cando teñas dúbidas sobre o noso sitio web ou queiras máis información sobre os nosos servizos, podes contactar connosco a través de:

Formulario de contacto
Correo electrónico
Teléfono

Con estes medios, procesaremos a súa información persoal para entablar un diálogo contigo, por exemplo, responder preguntas sobre os nosos servizos. Só procesamos a información que nos proporciona en relación coa nosa comunicación.

En xeral, trataremos a seguinte información xeral: nome, correo electrónico e número de teléfono.

A nosa base legal para procesar estes datos persoais é o artigo 6 (1) (f) do RGPD.

Eliminaremos a nosa comunicación contigo cando estea claro se queres utilizar os nosos servizos ou non.

Se nun caso particular hai que almacenar a súa información persoal durante un período máis longo, este pode ser o caso.

Clientes

Comunicámonos cos nosos clientes para asegurarnos de que os nosos servizos se presten correctamente. Podemos procesar información sobre nome, enderezo, servizos, acordos especiais, información de pago, etc.

A base legal para o tratamento destes datos persoais é o artigo 6, apartado 1, letra b), do Regulamento xeral de protección de datos.

Cando se complete o servizo, xunto cos pagos pendentes, eliminaremos inmediatamente os datos persoais.

Boletín informativo

Temos un boletín informativo ao que a subscrición é voluntaria, e sempre é posible darse de baixa.

A finalidade do boletín é enviar noticias da empresa, que poden ser novos contidos web ou publicidade dos nosos servizos.

Só che enviaremos correos electrónicos se deches o teu consentimento activo para iso. Isto require que introduza o seu enderezo de correo electrónico en primeiro lugar, ao que enviaremos un correo electrónico para que poida confirmar o rexistro. Deste xeito, asegurámonos de que vostede mesmo está subscrito ao boletín, é dicir, que deu o seu consentimento nunha clara acción afirmativa.

A nosa base legal para o tratamento dos seus datos en relación co boletín informativo é o artigo 6 (1) (a) do Regulamento Xeral de Protección de Datos.

Trataremos a súa información persoal mentres estea subscrito ao boletín. Deixaremos de enviarche isto cando canceles a subscrición ao boletín. Se non che enviamos un boletín durante un ano, o teu consentimento caducará debido á nosa inacción.

Contabilidade

Almacenamos facturas e documentos similares para fins de contabilidade, incluíndo información persoal xeral como nome, enderezo e descrición do servizo. Debemos conservar todos os documentos contables para cumprir coas leis contables.

A base legal para o tratamento dos datos persoais con fins contables é o artigo 6, apartado 1, letra d), do Regulamento xeral de protección de datos.

Almacenamos esta información durante un mínimo de 5 anos despois do final do exercicio fiscal en curso.

Solicitude de emprego

Aceptamos solicitudes de emprego para avaliar se os candidatos responden a unha necesidade de contratación na nosa empresa.

Supoña que nos envías a túa solicitude de emprego. Nese caso, a nosa base legal para o tratamento dos seus datos é o artigo 6 (1) (f) do Regulamento Xeral de Protección de Datos.

Revisaremos de inmediato as solicitudes non solicitadas para ver se se adaptan ás necesidades de emprego actuais. Eliminaremos a túa información de novo se non hai coincidencia.

Se solicitaches un posto vacante, descartaríamos a túa solicitude se non estás contratado e inmediatamente despois de atopar o candidato axeitado para o posto.

Supoña que forma parte dun proceso de contratación e está contratado para o traballo. Nese caso, facilitarémosche información separada sobre como tratamos os teus datos ao respecto.

Encargado do tratamento

Poucos poden xestionar todo por si mesmos, e o mesmo ocorre con nós. Polo tanto, cooperamos con socios comerciais e provedores, algúns dos cales poden ser procesadores de datos.

Os provedores terceiros poden, por exemplo, proporcionar software usado para organizar o noso traballo, servizos, consultoría, hospedaxe de TI ou marketing.

É a nosa responsabilidade asegurarnos de que a súa información persoal se procese correctamente. Por iso demandamos moito aos nosos socios. Os nosos socios deben asegurarse de que a súa información persoal estea protexida.

Celebramos acordos con procesadores de datos que manexan información persoal no noso nome para aumentar a seguridade da súa información persoal.

Divulgación de información persoal

Non divulgamos a súa información persoal a terceiros.

Perfilación e decisións automatizadas

Non creamos perfís nin tomamos decisións automatizadas.

Transferencias a terceiros países

Utilizamos principalmente procesadores na UE/EEE ou procesadores que almacenan datos na UE/EEE.

Isto non é posible nalgúns casos, e utilízanse procesadores non pertencentes á UE/EEE, pero só se poden proporcionar aos teus datos a protección adecuada.

Medidas de seguridade

Mantemos seguro o tratamento dos datos persoais garantindo as medidas técnicas e organizativas necesarias.

Realizamos avaliacións de risco do noso tratamento de datos persoais. Posteriormente, introducimos as medidas de seguridade técnicas e organizativas adecuadas para aumentar a seguridade do tratamento.

Unha das nosas medidas máis importantes é manter aos nosos empregados actualizados sobre o GDPR mediante a formación continua de concienciación, cursos sobre GDPR e a revisión dos nosos procedementos GDPR cos empregados.

Dereitos do interesado

De acordo co Regulamento Xeral de Protección de Datos, ten varios dereitos en relación ao tratamento dos seus datos. Podes ler máis sobre estes dereitos en GDPR.COM.

Se queres facer uso dos teus dereitos, non dubides en poñerte en contacto connosco para que poidamos axudarte.

Dereito de acceso

Tes dereito a acceder á información que procesamos sobre ti.

Dereito á rectificación

Tes dereito a que se corrixa a información incorrecta sobre ti.
Dereito de supresión (dereito ao esquecemento)

En determinadas circunstancias, tes dereito a que a túa información se elimine antes da nosa eliminación total.

Dereito á limitación do tratamento

Nalgúns casos, ten dereito a que se restrinxa o tratamento dos seus datos.

Só podemos continuar procesando a súa información co seu consentimento ou se temos un interese lexítimo cando isto ocorre. Aínda podemos almacenar os teus datos.

Dereito de oposición

Nalgúns casos, ten dereito a opoñerse ao tratamento legal dos seus datos. Tamén pode opoñerse ao procesamento da súa información para mercadotecnia directa.

Dereito á portabilidade dos datos

Ten dereito a recibir unha copia da súa información persoal nun formato estruturado, de uso habitual e lexible por máquina e a que esta información persoal se transfira dun controlador a outro sen obstáculos.

Dereito a retirar o seu consentimento

Cando o noso tratamento dos seus datos se basee no seu consentimento, ten dereito a retirar o seu consentimento.

Reclamación ante a Axencia de Protección de Datos

Tes dereito a presentar unha reclamación ante a Axencia de Protección de Datos se non estás satisfeito co tratamento que facemos dos teus datos.

En xeral, recomendámosche que leas máis sobre o GDPR para estar ao día das normas.

Política de cookies

A presente política de cookies ten por finalidade informarlle de maneira clara e precisa sobre as cookies que se utilizan na páxina web de ECONOIA.

Que son as cookies?
Una cookie é un pequeno fragmento de texto que os sitios web que visita envían ao navegador e que permite que o sitio web lembre información sobre a súa visita, como o seu idioma preferido e outras opcións, co fin de facilitar a súa próxima visita e facer que o sitio lle resulte máis útil. As cookies desempeñan un papel moi importante e contribúen a ter una mellor experiencia de navegación para o usuario.

Tipos de cookies
Segundo quen sexa a entidade que xestione o dominio desde onde se envían as cookies e trátense os datos que se obteñan, pódense distinguir dous tipos: cookies propias e cookies de terceiros.
Existe tamén una segunda clasificación segundo o prazo de tempo que permanecen almacenadas no navegador do cliente, podendo tratarse de cookies de sesión ou cookies persistentes.
Por último, existe outra clasificación con cinco tipos de cookies segundo a finalidade para a que se traten os datos obtidos: cookies técnicas, cookies de personalización, cookies de análises, cookies publicitarias e cookies de publicidade comportamental.
Para máis información a este respecto pode consultar a Guía sobre o uso das cookies da Axencia Española de Protección de Datos.

Cookies utilizadas na web
A continuación identifícase a única cookie que está a ser utilizada neste portal así como a súa tipoloxía e función:
A cookie que se descarga é una cookie de tipo técnico denominada JSESSIONID. Esta cookie permite almacenar un identificador único por sesión a través do que é posible vincular datos necesarios para posibilitar a navegación en curso.

Aceptación da política de cookies
Pulsando o botón Entendido asúmese que vostede acepta o uso de cookies.

Como modificar a configuración das cookies
Vostede pode restrinxir, bloquear ou borrar as cookies do Concello de Noia ou calquera outra páxina web utilizando a súa navegador.

Privacy policy

Responsible for the treatment

We are data controllers as we process the personal data of our customers and partners. Below you will find our contact information. Fishermen’s Association of Noia Calle República Argentina, 21 (15200) Noia, A Coruña Identification number: G15030844 If you have questions about the processing of your data, you can contact us at cofradia@cofradianoia.org.

Treatment of personal data
website visitors

When you visit our website, we use cookies to make the website work, which you can read more about in our cookie policy.

Communication with potential clients.

When you have questions about our website or want more information about our services, you can contact us through:

Contact Form
E-mail
Telephone

By these means, we will process your personal information to engage in a dialogue with you, for example, to answer questions about our services. We only process the information you provide to us in connection with our communication.

In general, we will treat the following general information: name, email and telephone number.

Our legal basis for processing this personal data is Article 6 (1) (f) GDPR.

We will remove our communication with you when it is clear whether you want to use our services or not.

If in a particular case your personal information needs to be stored for a longer period, this may be the case.

Customers

We communicate with our clients to ensure that our services are delivered correctly. We may process information about name, address, services, special arrangements, payment information, etc.

The legal basis for the processing of this personal data is article 6, section 1, letter b) of the General Data Protection Regulation.

When the service is completed, along with pending payments, we will immediately delete the personal data.

newsletter

We have a newsletter whose subscription is voluntary, and you can always unsubscribe.

The purpose of the newsletter is to send company news, which may be new web content or advertising of our services.

We will only send you emails if you have given your active consent to do so. This requires you to first enter your email address, which we will send an email to so you can confirm your registration. In this way, we ensure that you yourself are subscribed to the newsletter, that is, you have given your consent in a clear affirmative action.

Our legal basis for processing your data in connection with the newsletter is Article 6 (1) (a) of the General Data Protection Regulation.

We will process your personal information while you are subscribed to the newsletter. We will stop sending this to you when you unsubscribe from the newsletter. If we do not send you a newsletter for one year, your consent will expire due to our inaction.

Accounting

We store invoices and similar documents for accounting purposes, including general personal information such as name, address, and service description. We must retain all accounting records to comply with accounting laws.

The legal basis for the processing of personal data for accounting purposes is article 6, section 1, letter d), of the General Data Protection Regulation.

We store this information for a minimum of 5 years after the end of the current fiscal year.

Job application

We accept job applications to assess whether candidates meet a hiring need at our company.

Suppose you send us your job application. In that case, our legal basis for processing your data is Article 6 (1) (f) of the General Data Protection Regulation.

We will promptly review unsolicited applications to see if they fit current employment needs. We will delete your information again if there is no match.

If you have applied for a vacant position, we will discard your application if you are not employed and immediately after finding the right candidate for the position.

Suppose you are part of a recruitment process and you are hired for the job. In that case, we will provide you with separate information on how we process your data in this regard.

Treatment Manager

Few can handle everything on their own, and the same is true for us. Therefore, we cooperate with business partners and suppliers, some of whom may be data processors.

Third party providers may, for example, provide software used to organize our work, services, consulting, IT hosting or marketing.

It is our responsibility to ensure that your personal information is processed correctly. That is why we demand a lot from our partners. Our partners must ensure

that your personal information is protected.

We enter into agreements with data processors who handle personal information on our behalf to increase the security of your personal information.

Disclosure of Personal Information

We do not disclose your personal information to third parties.

Profiling and automated decisions

We do not create profiles or make automated decisions.

Transfers to third countries

We primarily use processors in the EU/EEA or processors that store data in the EU/EEA.

This is not possible in some cases, and processors outside the EU/EEA are used, but your data can only be provided with adequate protection.

Security measures

We maintain the security of the processing of personal data by guaranteeing the necessary technical and organizational measures.

We carry out risk assessments of our processing of personal data. Subsequently, we implement the appropriate technical and organizational security measures to increase the security of the treatment.

One of our most important measures is keeping our employees up to date on GDPR through ongoing training, GDPR courses, and reviewing our GDPR procedures with employees.

Rights of the interested party

In accordance with the General Data Protection Regulation, you have several rights in relation to the processing of your data. You can read more about these rights at GDPR.COM.

If you wish to exercise your rights, please do not hesitate to contact us so that we can assist you.

Right of access

You have the right to access the information we process about you.

Right to rectification

You have the right to have incorrect information about you corrected.
Right of suppression (right to be forgotten)

In certain circumstances, you have the right to have your information deleted before we completely delete it.

Right to limitation of treatment

In some cases, you have the right to restrict the processing of your data.

We can only continue to process your information with your consent or if we have a legitimate interest where this happens. We can still store your data.

Right of opposition

In some cases, you have the right to object to the legal processing of your data. You may also object to the processing of your information for direct marketing.

Right to data portability

You have the right to receive a copy of your personal information in a structured, commonly used and machine-readable format and to have this personal information transferred from one controller to another without hindrance.

Right to withdraw your consent

Where our processing of your data is based on your consent, you have the right to withdraw your consent.

Claim before the Data Protection Agency

You have the right to file a claim with the Data Protection Agency if you are not satisfied with the treatment we make of your data.

In general, we recommend that you read more about the GDPR to stay up to date with the rules.